OVER ONS


Netoptic, is in de eerste plaats een familieverhaal. Daarnaast is Netoptic, een fantastisch ondernemingsavontuur dat heeft geleid tot de creatie van de merken Kinto, Malt, Akarti en Top Vision. En tot slot is Netoptic, een doorgedreven passie. Celso Viejo en zijn dochter Johanna trachten steeds de meest trendy, comfortabele en gemakkelijk te dragen, fijne en lichte modeaccessoires van hoge kwaliteit te ontwerpen en te produceren, zoals de klant ze wil.

In de werkplaatsen van Netoptic is in elk van de ongeveer 300 benodigde productiestappen om een montuur te vervaardigen, de 40 jarige expertise merkbaar op het gebied van ergonomie, comfort en aanpasbaarheid.

Ons team blijft brillen maken als een kwestie van samenwerking met de opticien, beschouwen en communiceert dagelijks met hem. Het is dankzij de feedback, informatie, kritiek en creativiteit van elke klant dat Netoptic kwaliteitsproducten kan bieden. Het bedrijf dankt haar succes aan hen.

Netoptic gelooft in de wereld van morgen, een wereld van samenwerking, een wereld waarin verantwoord inkopen belangrijker wordt dan blinde consumptie, een wereld waarin dynamische en innovatieve lokale retailers producten selecteren en aanbieden naar hun imago.


Image Simple